HTML

I got soul, but I'm not a soldier...

Laluska, meg ugy minden ami en

Friss topikok

Linkblog

2008.06.18. 19:23 Lalaaa

pampampampampam... i'm lovin' it \:D/

Hihi :]
Jo kedvem van. Olyan hosszunak tunik igy visszagondolva a tegnapi napom... annyi mindent csinaltam... kozbe alig tortent par esemeny... na jo, talan ez egy kicsit tulzas :]

 

Szooval reggelt voltam kis Benikevel orvosnal. Azt hiszem, hogy ez volt az elso olyan alkalom, hogy kb. 3 orat egyutt toltottunk. Es annyira de annyira jo volt. Ugy szeretlek kocsooog >:D<
Korbe jartuk a foutcat meg az eminescu kornyeket. Azt hiszem, hogy tengap kicsit tul lottem a celon ami a felsomet illeti ^^ Benike erti, hogy mire gondolok >:D<

A del-utanomrol meg csak annyit, hogy nem gondoltam volna soha, hogy ilyen is lesz majd... marmint, jo volt meg minden... csak talan kicsit furara sikeredett. De megigerhetem, hogy rajtam nem fog mulni, hogy ezutan is olyan legyen, mint amilyen eddig volt... rajtam nem :)

Ma talalkoztam a volt-volt romantanarnommel. Amikor beleptem a Balcescuba nagyon nem talaltam a helyem. Teljesen megvaltozott minden... megis, szeretnek neha visszamenni oda :) Jol esett talalkozni a regi tanarokkal... csak sajnalom, hogy az Cristihez meg Szabohoz nem mentem fel :( na de majd maskor.
Suli utan mentunk kajalni a romannal meg a torivel... hogy mennyit birnak ezek beszelni. Komolyan, ha nem tudnam, akkor azt hinnem, hogy van koztuk valami ;))

Azutan talalkoztam Adammal meg Daviddal >:D<. Na meg elotte kis Rolival... jajj az a gyerek. Annyi emleket hord magaval... fogalma sincsen. Vegyuk peldanak csak a majalis napjat, amikor semmi penzert nem tudtuk volna levakarni magunkrol... meg amikor Henivel elmentunk vele az orvoshoz, mert az a buzi nagyapja ossze-vissza verte szerencsetlen gyereket. 17 eves, de 15nel tobbet nem adna neki senki, az egyszer biztos...

3tol voltam Tomival setalni. Annyit ettunk, mint ket diszno :)) De mentsegem, hogy legalabb azota jol erzem magam. Szoval, koszonom Tomi meg1szer >:D<

Holnap nagy nap. Vegre tisztaba teszem a dolgokat... felek, mint atom... de tudom, hogy jobb lesz utana.

Na de most mentem... kell meg takaritsak :|
Csok a csaladnak >:D<

2 komment

Címkék: bla tegnap vegre


A bejegyzés trackback címe:

https://laluska.blog.hu/api/trackback/id/tr39527763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása