HTML

I got soul, but I'm not a soldier...

Laluska, meg ugy minden ami en

Friss topikok

Linkblog

2009.01.07. 19:08 Lalaaa

20:03

megtettem. feljottem megint. es fura erzes tolt el. annyi minden tortent miota irtam... es elkapott egy olyan meleg erzes :) szoval lehet megint visszaszokok erre az egeszre. es akinek nem tetszik, az legyen szives, es zarjal el ezt az ablakocskat. koszonom :)

 

szoval januar van. uj ev. es talan en is uj vagyok. es nem vagyok biztos abban, hogy jo ertelemben vagyok "uj". rossz ember vagyok, onzo, akaratos es makacs. es sokszor buta, naiv es gyerekes. talan a gyerekes reszem az nem is baj, hogy meg meg van. szeretek hulye lenni, meg hulyulni, meg jatszani meg szorakozni... de talan sokszor olyankor vagyok gyerekes mikor nem kellene. meg nonom kell. meg gondolkoznom is kellene tobbszor. meg felmerni a tetteim sulyat. [egyebkent kabbe Tamas, mert igazad volt... ramjott a szofosas :D].

most is rajzfilmet nezek, meg cigizek meg gondolkozok. mar csipi a fust a szememet... de ez az a joleso csipes... megaszondtam megint. es azon gondolkozok, hogy milyen szerencses ember vagyok. hisz, barmilyen rossz is lennek, egy reszem mindig is jo lesz. az a reszem ami gellerthez kot. es szeretem. es szeret. es ezt most tudom, hogy csopogos, de nebasszrase.

holnap analizisek napja van... kurva jo. felek, mint a franc. de tudom, hogy jo lesz. bizok magamba. es ez a legfontosabb. optimizmus, kerem, optimizmus. ^^

 

azt hiszem ennyi eleg... ugysincs semmi ertelme annak amit irok.
jo estet. es jo szurkolast.
:)

1 komment

Címkék: bla uj neah


A bejegyzés trackback címe:

https://laluska.blog.hu/api/trackback/id/tr8864052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása